Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Zoek jouw favoriete product in onze webshop en voeg deze in de gewenste maat toe aan je winkelmandje. Ga naar het winkelmandje en volg de stappen in de kassa om je bestelling te plaatsen: maak eventueel een account aan, vul je adresgegevens in, kies je betaalmethode, bevestig jouw bestelling en voltooi de betaling. Je bestelling is dan geplaatst en je ontvangt een orderbevestiging via de e-mail.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?

Heb je een bestelling via onze webshop geplaatst, maar per ongeluk een foutje gemaakt? Mail ons dan graag! Zijn we gesloten? Reageer dan zodra je de orderbevestiging ontvangt via de e-mail door deze e-mail te beantwoorden en je gewenste wijziging door te geven. Als het pakketje nog niet verstuurd is, voeren we deze wijziging of annulering natuurlijk graag uit.

Kan ik vanuit het buitenland bestellen?

Jazeker, Handdoekentotaal verzendt wereldwijd. Zorg wel dat je de juiste badjas maat besteld door de juiste landkeuze te maken onderaan de pagina.

Ik kan een bepaalde maat niet selecteren, wat nu?

Als een bepaalde maat niet te selecteren is, dan betekent het helaas dat deze variant is uitverkocht. Je kunt je inschrijven voor een Back In Stock notificatie. Sommige items komen helaas niet terug en zijn echt uitverkocht.

Ik heb problemen bij het online bestellen, wat nu?

Ondervind je problemen bij het bestellen in onze webshop? Dan kan het helpen om van browser te wisselen of jouw cookies te verwijderen. Hier lees je voor verschillende browsers hoe dit moet. Nog steeds problemen met bestellen? Stuur dan alsjeblieft een e-mail naar klantenservice@handdoekentotaal.nl.

Ik heb per ongeluk een dubbele order geplaatst, wat nu?

Als je per ongeluk een dubbele order hebt geplaatst via de webshop, laat ons dit dan zo spoedig mogelijk weten. Vaak is de beller sneller, maar mochten we telefonisch niet te bereiken zijn (ivm openingstijden etc) reageer zodra je de orderbevestigingen ontvangt via de e-mail door een van deze bevestigingen te beantwoorden en te laten weten dat je per ongeluk twee keer hebt besteld. Als het pakketje nog niet verstuurd is, annuleren we uiteraard jouw tweede bestelling.

Help, ik heb geen order bevestiging ontvangen. Wat nu?

Binnen enkele minuten na het plaatsen via je bestelling, ontvang je een orderbevestiging in je inbox. Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Mogelijk is de e-mail in de spam-box of de ongewenste mail map terecht gekomen. Staat de orderbevestiging inderdaad tussen de spam, voeg ons e-mailadres dan toe aan je lijst met veilige afzenders. Dan komen in de toekomst onze e-mails altijd in je inbox terecht.

Staat de orderbevestiging echter ook niet in de spam-box, neem dan contact met ons op via klantenservice@handdoekentotaal.nl

Betalen

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt bij ons veilig betalen via de volgende betaalmethodes: iDeal, Bancontact, Belfius, KBC, Klarna Achteraf Betalen, Paypal, credit card en Apple Pay.

Kan ik achteraf betalen?

Ja, je kunt jouw bestelling achteraf betalen met Klarna. Als je jouw bestelling in onze webshop hebt geplaatst, ontvang je via Klarna een factuur. Je kunt de betaling dan binnen 14 dagen aan Klarna voldoen.
 Klarna voert tijdens het betaalproces een check uit op jouw persoonsgegevens. Mocht je verzoek tot achterafbetaling door Klarna niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling wel nog afrekenen via een andere betaalmethode. Voor overige vragen omtrent Klarna, neem je contact op via de website van Klarna.

Levertijd & Bezorgen

Hoe lang na het bestellen heb ik mijn product in huis?

Komt een bestelling voor 15:00 op werkdagen bij ons binnen, dan heb je deze in Nederland doorgaans de volgende dag in huis. Onder voorbehoud bij vertragingen bij de vervoerder.

Voor adressen in België komt daar vaak 1 extra dag bij.

Wij doen ons best je bestelling binnen 2-3 werkdagen bij je te bezorgen.

Wat is de levertijd als een item niet op voorraad is?

Wij proberen het assortiment zo volledig mogelijk op voorraad te houden, maar helaas lukt dit niet altijd.

Voor badtextiel die niet op voorraad zijn is de levertijd circa 1-2 weken, mits het geen uitlopend product is.

Betaal ik verzendkosten

Verzending is gratis binnen Nederland, België en Duitsland vanaf € 50,- Onder de € 50,- betaal je € 4,95 verzendkosten.

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja, dat kan. Zodra wij jouw bestelling aan DHL hebben meegegeven, ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code. Hiermee kun je de levering van jouw pakket volgen.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen?

Ja, je kunt een ander verzendadres invullen dan je factuuradres. Je bestelling kan je bijvoorbeeld op je werk of bij iemand anders laten bezorgen (bijvoorbeeld als het om een cadeau gaat). 
Heb je jouw bestelling al geplaatst, maar ben je op de bezorgdag niet thuis? De avond voordat je pakketje wordt bezorgd ontvang je van DHL een e-mail waarin je ook kan kiezen om het pakket op een afhaalpunt te laten bezorgen.

Wat kan ik doen als een artikel uit mijn bestelling ontbreekt?

Natuurlijk onze oprechte excuses als jouw bestelling onvolledig wordt bezorgd. Neem contact met ons op via klantenservice@handdoekentotaal.nl en dan zorgen we dat het ontbrekende artikel zo snel mogelijk wordt nagestuurd.

Retourneren

Ik heb een verkeerde maat besteld of heb spijt van mijn aankoop. Wat nu?

Dat kan gebeuren. Mits je het product nog niet uit de verpakking en gewassen hebt, mag je het retourneren binnen 60 dagen na aankoop. Niet goed, geld terug. Je bestelling wordt geleverd met een retourformulier met de instructies voor het retourneren.

Ik heb bij mijn bestelling geen retourformulier ontvangen, wat nu?

Heb je per ongeluk geen retourformulier ontvangen, of is deze zoek? Geen probleem, met je emailadres & bestelnummer kan dit toch nog heel eenvoudig.

Hoeveel dagen heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

Je krijgt 14 dagen de tijd om jouw bestelling te retourneren. Wij raden je aan jouw bestelling zo snel mogelijk te retourneren om het proces zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten. Dit gebeurt uiterlijk binnen 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing. Wij mogen wachten met de terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden. Indien je slechts een deel van jouw bestelling retour stuurt dan worden de leveringskosten voor de heenzending niet teruggestort. Wij storten het bedrag naar dezelfde bankrekening als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht.

Let op: De kosten voor retourzending worden niet vergoed. Indien u ervoor kiest om uw bestelling gedeeltelijk te retourneren, verzoeken wij u vriendelijk rekening te houden met het volgende: Als de waarde van de bestelling na ontvangst van het geretourneerde artikel onder de €50,- komt, zijn wij genoodzaakt alsnog verzendkosten in rekening te brengen.

Moet ik betalen voor de retourkosten?

Ja, de kosten voor het retourneren van een aankoop ligt bij de klant.

Garantie

Hoe lang heb ik garantie op een artikel?

Onze producten worden met liefde en aandacht voor je gemaakt. Op ieder product geldt de wettelijke garantie die inhoudt dat een product datgene moet doen of is wat jij als klant er in alle redelijkheid van mag verwachten.


Mocht je een klacht over een artikel hebben, dan willen wij dit natuurlijk met je oplossen. Neem hiervoor contact met ons op via klantenservice@handdoekentotaal.nl.

Er is geen garantie op producten waarbij schade is ontstaan door onjuist gebruik of onjuiste behandeling, slijtage na veelvuldig gebruik of bij vermoeden van misbruik van de garantie.

Klachtenprocedure

Hoe kan ik een klacht indienen?

Indien je een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier hieronder.

Hoe lang duurt het voordat ik inhoudelijk antwoord krijg op mijn klacht?

U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. 

Ik ben het niet eens met de oplossing, wat nu?

Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Service & Contact

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Handdoekentotaal is op werkdagen bereikbaar van 9:00 - 17:30.


Stuur je liever een bericht per post, dat kan naar ons adres:


Gelderlandhaven 1
3433PG Nieuwegein
Nederland

E-mail: info@handdoekentotaal.nl

KvK Number: 86554662

BTW-number: NL864004953B01

Bankrekening: NL38RABO0198825218

Stuur ons een berichtje!

Mijn vraag staat hier niet bij.

Stuur ons dan via klantenservice@handdoekentotaal.nl een mailtje. We streven ernaar om je vraag binnen een werkdag te beantwoorden.

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.