Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Zoek jouw favoriete product in onze webshop en voeg deze in de gewenste maat toe aan je winkelmandje. Ga naar het winkelmandje en volg de stappen in de kassa om je bestelling te plaatsen: maak eventueel een account aan, vul je adresgegevens in, kies je betaalmethode, bevestig jouw bestelling en voltooi de betaling. Je bestelling is dan geplaatst en je ontvangt een orderbevestiging via de e-mail.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
Heb je een bestelling via onze webshop geplaatst, maar per ongeluk een foutje gemaakt? Mail ons dan graag! Zijn we gesloten? Reageer dan zodra je de orderbevestiging ontvangt via de e-mail door deze e-mail te beantwoorden en je gewenste wijziging door te geven. Als het pakketje nog niet verstuurd is, voeren we deze wijziging of annulering natuurlijk graag uit.
Kan ik vanuit het buitenland bestellen?
Jazeker, Handdoekentotaal verzendt wereldwijd. Zorg wel dat je de juiste badjas maat besteld door de juiste landkeuze te maken onderaan de pagina.
Ik kan een bepaalde maat niet selecteren, wat nu?
Als een bepaalde maat niet te selecteren is, dan betekent het helaas dat deze variant is uitverkocht. Je kunt je inschrijven voor een Back In Stock notificatie. Sommige items komen helaas niet terug en zijn echt uitverkocht.
Ik heb problemen bij het online bestellen, wat nu?
Ondervind je problemen bij het bestellen in onze webshop? Dan kan het helpen om van browser te wisselen of jouw cookies te verwijderen. Hier lees je voor verschillende browsers hoe dit moet. Nog steeds problemen met bestellen? Stuur dan alsjeblieft een e-mail naar klantenservice@handdoekentotaal.nl.
Ik heb per ongeluk een dubbele order geplaatst, wat nu?
Als je per ongeluk een dubbele order hebt geplaatst via de webshop, laat ons dit dan zo spoedig mogelijk weten. Vaak is de beller sneller, maar mochten we telefonisch niet te bereiken zijn (ivm openingstijden etc) reageer zodra je de orderbevestigingen ontvangt via de e-mail door een van deze bevestigingen te beantwoorden en te laten weten dat je per ongeluk twee keer hebt besteld. Als het pakketje nog niet verstuurd is, annuleren we uiteraard jouw tweede bestelling.
Help, ik heb geen order bevestiging ontvangen. Wat nu?
Binnen enkele minuten na het plaatsen via je bestelling, ontvang je een orderbevestiging in je inbox. Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Mogelijk is de e-mail in de spam-box of de ongewenste mail map terecht gekomen. Staat de orderbevestiging inderdaad tussen de spam, voeg ons e-mailadres dan toe aan je lijst met veilige afzenders. Dan komen in de toekomst onze e-mails altijd in je inbox terecht.
Staat de orderbevestiging echter ook niet in de spam-box, neem dan contact met ons op via klantenservice@handdoekentotaal.nl